چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / پاسخ مشاوره / ارث / گرفتن سهم الارث بعد از فروش سایر وراث

گرفتن سهم الارث بعد از فروش سایر وراث

  • پدر بزرگ بنده در سال 1340 فوت شدند در آن زمان پدر بنده که فرزند محسوب میشود با برادر های دیگرش سن کمی داشتند و مادر بزرگم هم بعد از فوت پدر بزرگم ازدواج کردند در آن زمان دارایی ارث و زمینهای کشاورزی پدربزرگم توسط افراد روستا و چند نفر از اقوام پدربزرگم غصب شدند اما در طول این مدت هیچ گونه مدرکی نتوانستیم جمع کنیم و همه مدارک از بین رفته است آیا امکان دارد بتوانیم پیگیری نمائیم ؟ می خواهیم سهم الارث خود را از افراد غاصب بگیریم کمک کنید.

پاسخ :

سلام دوست عزیز با توجه به گذشت زما ن طولانی کار سخت و دشواری پیش رو دارید اگر هیچگونه مدرکی جمع آوری ننموده اید می توانید از شهادت شهود استفاده کنید با اقامه دعوی برعلیه کسانی که اموال در یدشان می باشد می توانید مدارک دال بر ادعای مالکیت آنها را بدست آورید تا در صورت جعل یا فروش مال غیر بتوانید به فراخور مدارک و اظهاراتشان دعوای حقوقی یا کیفری مطرح نمایید.

درصورت جمع آوری مدارک و شهود میتوانید اقدام کنید .برای این منظور بهتر است حتما با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>