خانه / درباره ایران قانون

درباره ایران قانون

مجموعه ایران قانون با اهداف و خط مشی های زیر با دپارتمانهای مختلف مشغول به فعالیت بوده و سعی دارد در جهت ارتقاء اهداف تبیین شده از تمام  توان خود در زمینه های مرتبط بهره ببرد. در این خصوص این مجموعه آماده همکاری و همفکری با کلیه صاحبنظران و اساتید محترم می باشد.

  • مجموعه ایران قانون را جمعی از وکلای پایه یک زبده و با تجربه و قاضی بازنشسته و اساتید دانشگاهی تشکیل داده است که به منظور ارتباط سریعتر و راحتتر بین موکلین و وکلا در کنار یکدیگر جمع آمده اند و مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند که در کلیه امور حقوقی و کیفری و ثبتی – خانواده – دیوان عدالت اداری – شهرداریها و ملکی – ثبت برند و غیره آماده مشاوره و قبول وکالت می باشد.

دفاتر فعال ایران قانون در شهرهای تهران – کرج – هشتگرد دایر می باشد و امکان قبول دعاوی در کلیه استان های کشور میسر است.

ارائه خدمات تخصصی، مشاوره و همراهی موکلین در مراجع قانونی جزء اهداف این گروه می باشد. همچنین ایران قانون آماده همکاری و مشاوره با شرکت ها و موسسات و ارگانها در عقد قراردادها و امور حقوقی و … می باشد.

یکی از آمالهای مجموعه، توانمند سازی و آموزش وکلاء و حقوقدانان عزیز در مهارت های فن دفاع و اصول و فنون مذاکره و تحلیل رفتار متقابل، کاهش استرس، فن بیان، آشنایی با زبان بدن و … می باشد که با گسترش علوم مختلف در دنیای ارتباطات امروز و تخصصی شدن علوم، این مهارت ها، لازمه برقراری ارتباط بهتر و موثر تر و موفقیت در حرفه وکالت همچون علوم پویای دیگر می باشد.

با توجه به دسترسی اینترنت و پیشرفت روز افزون ارتباطات مجازی و جایگزینی آن با ارتباط چهره به چهره به دلیل سرعت و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات روز، ایران قانون در نظر دارد تالیف و نشر الکترونیکی مقالات و مطالب حقوقی را در سایت خود گسترش داده، تا هم قابل استفاده وکلا و حقوقدانان و دانشجویان و هم باعث آگاهی سایر اقشار مردم باشد. در همین زمینه از مقالات کلیه اساتید و صاحب نظران جهت درج در سایت ایران قانون با ذکر نام و منبع در محتوا ، استقبال می نماید.

یکی دیگر از اهداف ایران قانون، تولید، عرضه و معرفی ابزارهای بهبود اداره دفاتر حقوقی و وکلا می باشد، که در این زمینه از ایده ها و طراحان نرم افزار و وبسایت ها استقبال می شود.

مدیریت و مسئولیت و حقوق ناشی از این پایگاه بر عهده گروه هاتف عدالت به سرپرستی محمد صفری و عفت السادات مرتجی می باشد.